המלצות התרבות של 1Life עכשיו גם באינסטגרם – בקטנה.

הבלוג הזה שלי חוגג עוד מעט שלוש שנים ויש בו איזה מיקס של הרהורים על החיים אחרי גיל 40, על אמהות, על זוגיות, על המהות, ושל המון המלצות תרבות.

לפני כחודש פתחתי, ביחד עם חברתי גילי, עמוד אינסטגרם של הבלוג שנקרא: 1life_experience, שיהיה אח קטן וחמוד לבלוג המתבגר. בינתיים העמוד צבר כבר יותר מ- 2000 עוקבים ואנחנו מאוד גאות.

1life_experience מותאם למדיה האינסטושית ומתמקד בהמלצות תרבות בלבד. בכל יום אנחנו מעלות המלצה אחת או שתיים על ספרים, סרטים, הצגות, הופעות, תערוכות ומסעדות שאהבנו, ומקומות שווים שחייבים לראות.

ההמלצות קצרות יחסית, (למרות שלפעמים אנחנו קצת חופרות..) ועולות גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג. אז נשמח אם תצטרפו אלינו גם לשם, או לכאן, ושנמשיך ביחד לאסוף חוויות.

http://instagram.com/1life_experience – באינסטגרם

https://www.facebook.com/pages/1-life/226247667428332?ref=hl – בפייסבוק

ואם אתם לא ממש בעניין של רשתות חברתיות, בכל שבוע אביא לכם לכאן מבחר מההמלצות:

״חשיפה״ – בלוג הצילום של הארץ

כוחה של תערוכת בלוג הצילום של עיתון הארץ ״חשיפה״, היא אכן בעצם חשיפתו של הבלוג המוצלח הזה ושל הצילומים הנהדרים המוצגים בו. דניאל צ׳צ׳יק שיזם ועורך את הבלוג כותב: ״הרשת מוכיחה שתצלומים הם דימויים מבוקשים ביותר. אנשים מתחקים אחר תצלומים, מעלים תצלומים, מתעדים רגעים, חיים. תצלומים הם חומרים שמהם אנחנו מרכיבים את תמונת העולם שלנו ואת זו שאינה שלנו״. אני אהבתי במיוחד את הפרויקט ״60 ימי הקיץ של זואי גרינדאה״ שהפכה את החופש הגדול עם שלושת ילדיה לזירת פנטזיה ואת החיים למשחק. התערוכה מוצגת בסלון יפו לאמנות.

גם אני ב”זכאים”

אז היגיעה אלינו אורחת שהיא גם חברה טובה ממקום ממש רחוק, וונקובר, נגיד, ולא זאת בלבד אלא שהיא גם “טבעונית”.אנחנו שידועים בעיקר “כמכניסי אורחים” התגייסנו למשימה למצוא מקום שיש בו אוכל טוב ואווירה. אז בבקשה רשמו לפניכם: “הזכאים” – מסעדת בוטיק טבעונית שלמרות מיקומה בואכה אלנבי יש בה שלווה, אירוח זורם ונעים ואוכל טוב. התפריט משעשע , שילובי האוכל נישמעים קצת מוזר אבל אנחנו אמיצות ולכן ממליצות על סשימי פירה ואבוקדו ומנת פריקה קישואים מוצלחת מאוד ואל תשכחו לפרק על הדרך צי’פס קרוע, מנת הדגל של המקום. “הזכאים” – סימטת בית השואבה 20, תל אביב.

איזה כייף היה בוודסטוק

אם הייתי יכולה לבחור תקופה לחיות בה, ללא ספק הייתי בוחרת בוודסטוק. לכן אולי כל כך התרגשתי לראות את ספר הצילומים של בארון וולמנס שיצא לאחרונה. וולמנס נשלח ע”י מגזין הרולינג סטונז לתעד את האמנים שהשתתפו בפסטיבל אבל החליט שהקהל הרבה יותר מעניין ממה שמתרחש על הבמה. האמת, צודק. וזאת על המכונית, לא קצת דומה לי?

 

הרולד רובין – “לחשוף את השדים”

לכו לראות את תערוכתו של הרולד רובין “לחשוף את השדים”. רובין הוא באמת צייר מחונן בעל איכויות רישום נדירות. בן 81, אדריכל, צייר ומוזיקאי שחי, יוצר ואף מלמד. כמי שנולד וגדל ביוהנסבורג הוא מבטא באופן ישיר ובוטה את יחסו למדיניות האפרטהייד, ואף הועמד על כך לדין ובעקבות זאת עלה לישראל. בתערוכתו שמוצגת בימים אלו בבית האמנים, מציג רובין מקבץ יצירות שחלקן לא נחשף עדיין לקהל. רובין מביא את האמת שלו לציור וחושף פסיפס רגשות מורכב אבל ברור, ומתכתב דרך ציטטות עם ציירים כמו פיקאסו ופרנסיס בייקון . בית האמנים, רח’ אלחריזי 9 תל-אביב עד 12.7

 

נקודת מגע – “לילה לבן” במוזיאון ישראל

אחרי שנתיים מוצלחות שנצרבו בזיכרוני כחוויה משוחררת, קסומה ותרבותית, אני שבה וחוזרת לאירוע השנתי במוזאון ישראל וממליצה גם לכם.”נקודת מגע” תתקיים זו השנה החמישית בירושליים ומיועדת לכל מי שרוצה לחוות לילה חד פעמי בו המוזיאון הופך את עורו, נשאר פתוח עד שלוש בבוקר ומתמלא בעשרות אמנים שמרימים את המוזיאון לחלל הכי מופרע ופרוע בעיר. רננה רז, אלון נוימן, אניה בוקשטיין, דבלה גליקמן, ריקי בליך, מאיה רוטמן, דיג’יי אגוזי, עוזי רמירז ויוצרים נוספים שיהפכו בשבילנו את חלל המוזיאון לחלל פעיל קסום ונגיש. עשו לעצמכם טובה ושריינו כבר מעכשיו בייביסיטר לערב חמישי. 10.7.14 כרטיסים ב 02-6535854

“אפס ביחסי אנוש”

הסרט “אפס ביחסי אנוש” של טליה לביא נמצא בימים האחרונים ברף העליון של הבאזומטר המקומי, סרט שקוצר שבחים וביקורות מעולות באופן חריג אפילו לנוף “הפירגון המקומי”. הלכתי לראות והבנתי למה. הסרט הוא בעיקר קומדיה עצובה, מראה מדוייקת של כולנו שמציפה את הכשלים, הבעיות והעיוותים הקיימים גם היום בצה”ל. את זילות כוח האדם, ניצול מרותֿ ואטימותו של האירגון מול הפרט. טליה לביא מנפצת מיתוסים מנופצים בצורת דיאלוגים שנונים ומדוייקים ודאנה איבגי היא עילוי. יצאתי צוחקת אבל גם בוכה.

.

Bellboy Bar

הבלבוי הוא האסקפיזם החדש של קיץ 2014. לכל חובבי החידושים וגם לאלו שלא, ולמי שמחפש מפלט מהחום הגדול הוקם בר קוקטלים חדש בעיצוב בורדלי, ססגוני וציורי, מוזיקת גא’ז ברקע ומגוון אקלקטי ומיוחד של קוקטיילים. הקונספט של הבר מתכתב עם מקומות דומים בלונדון והנה לכם נוסחא מנצחת למיפלט מענג מהלחות התל אביבית ובכלל. לא אני, אבל יודעת שיש כאלו שהמשיכו את הלילה במלון והרגישו פאריז ברוטשילד בולוואר. ברדיצ’בסקי 14 תל אביב,

.
.
בת שבע, ״החור״
אחת העבודות השוות בעיני של אוהד נהרין ובת שבע, חוזרת לבמה המתומנת של אולם ורדה בסוזאן דלל וזאת הזדמנות מצויינת למי שפספס את היצירה הנפלאה הזו. נהרין משתמש בחלל יחודי כשחקן מרכזי, בפסקול מדהים ובעיקר ברקדנים הוירטואוזים שלו, כדי להעניק לקהל חוויה מיוחדת במינה. בגלל צורת הישיבה, הקהל מרגיש חלק מהיצירה וכל אחד יכול לבחור את נקודת המבט שלו: פחד ומתח, מיניות ותשוקה, חום וקור, ניכור ואהבה. לא משנה איך תסתכלו עליה, מדובר ביצירה מרתקת ומרגשת 2-16.7 בסוזאן דלל

 

דוד ריב, מוזאון ת״א

דוד ריב, זוכה פרס רפופורט לאמן בכיר 2013 מציג קליידוסקופ צבעוני ומרתק, גם כשהוא בשחור לבן, של המציאות הפוליטית והיומיומית של החיים בישראל ומציגה את תחומי האמנות והפוליטיקה והקשר הבלתי נפרד בינהם. תערוכה מרתקת הסוקרת 20 שנות יצירה לא תמיד קלה לעיכול. מוזאון תל אביב לאמנות.

שתפו:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

פוסטים אחרונים

הכל זה מלמעלה — התערוכה

לא. לא חזרתי בתשובה. אבל מי שעוקב אחרי קצת, בטח כבר יודע שבשנתיים האחרונות אני מצלמת עם רחפן תחת הכותרת #הכלזהמלמעלה.

הילדה הכי קטנה שלי בת 12!

הילדה הכי קטנה שלי כבר בת 12. כשחשבתי מה לכתוב לך, מצאתי בלוג שכתבתי בתאריך ה-8 בינואר 2012, בדיוק לפני 7 שנים. הוא נקרא “הילדה הכי

סליחה

סליחה, אפשר לבקש סליחה? כן בבקשה הגעת למקום הנכון אנחנו פתוחים כל יום בין תשע לשש ממי תרצי לבקש סליחה? סליחה, לא הבנתי “מהמקום”? “מחברו”?